• دفتر مرکزی : تهران، اتوبان آزادگان غرب، بلوار الغدیر، میدان جانبازان، مجتمع پاییزان
  • 0905-059-9690
  • 021-44084027
  • 0905-1200-232

تعمیر و نصب دیگ فولادی بخار و آبگرم

تعمیر و نصب دیگ فولادی بخار و آبگرم

تعمیر و نصب دیگ فولادی بخار و آبگرم

تعمیر و نصب دیگ فولادی بخار و آبگرم یکی از عملیات های بسیار مهم در نگهداری و تعمیر سیستم های مکانیکی است. بویلر های آبگرم و بخار از لوله های آتشخوار با مشخصه ST 35.8  تشکیل شده اند. بخار ،‌ آب روغن در این تیوب ها قرار می گیرند. لوله ها ،‌تیوب ها ،‌ آتشکده ،‌شبکه و …. مستقیم با مشعل که در آتشکده مخزن می دمد در ارتباط هستند.  تمامی این تجهیزات به از مواد اولیه و روش های تولید استاندارد باید ساخته شوند. تعمیر و نگهداری بویلر ها دارای الزاماتی است که در بازه های زمانی مشخص انجام می شود. دیگ ها یا بویلر ها طبق استاندارد ASME BPVC تولید می شوند.

مزایای تعمیر تیوب ها و لوله گذاری دیگ های فولادی

در دیگ های فولادی لوله ها مهم قسمت عملیات انتقال حرارت در دیگ را انجام می دهند. لوله گذاری مجدد و تعمیر تیوب های دیگ مزایایی را برای شما به همراه خواهد داشت :

  • عمر مفید دیگ افزایش پیدا می کند.
  • راندمان دیگ مورد نظر به حالت اولیه باز می گردد.

تعمیر تیوب ها و لوله های دیگ چگونه انجام می شود؟

  1. پس متوجه شدن آثار عیب در عملکرد بویلر بازرسی و شروع جستجو برای عیب یابی دیگ انجام می شود.از آزمایش های نفوذ رنگ نیز می توان برای مشخص نمودن ترک استفاده کرد.
  2. پس از مشخص نمودن لوله های خراب ،‌ دلیل خرابی آنها باید مشخص شود. هنگام تعویض لوله می توانید دلیل خرابی لوله های قبلی را برسی نمایید تا برای لوله های جدید مشکلی ایجاد نشود.
  3. پس از یافتن ترک و مشکل نوبت به تعویض لوله می رسد. در مواردی برای خارج کردن لوله از سیستم یا تعویض آن می تواند با تعویض شبکه دیگ یا تیوب شیت همراه باشد.

 

 

 

برای تعمیر و اجرای موتورخانه با سیستم حرارت مرکزی کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.